• bilgi@fizyomaster.com
  • Pzt. - Cuma: 09:00 - 18:00

Hizmetler

ROLLSHAPE

2.500 yıllık Uzakdoğu masaj tekniğinin günümüz teknolojisine uyarlanan,  Rollshape cihazı, kan dolaşımının hızlanmasına, kas ağrılarını azaltma ve selülit giderici etkiler sunan ileri teknolojiye sahip bir masaj cihazıdır.  Rollshape cihazı, kromoterapi, infrared ışın ve hava iyonizasyonu ile vücutta kolojen seviyesinin arttırarak sıkı  ve pürüzsüz bir cilde sahip olmanızı sağlar. Rollshape’in en büyük özelliği selülitlerle olan savaşıdır. Bundan dolayı diğer bir ismi ise “Selülit canavarı” dır. Düzenli kullanıldığı takdirde, Rollshape gözle görülür şekilde selülitlerin giderilmesine, sıkılaşmaya ve vücut kusurlarının azalmasına yardımcı olur. Rollshape cihazı;

• İlk seanstan itibaren gözle görülür etki yaratır.
  • Hiçbir yan etkisi bulunmamaktadır.
  • Diğer bölgesel zayıflama yöntemlerine göre, en büyük farkı yüksek oranda sıkılaşma sağlamasıdır.
  • Cildin kendini yenilemesini desteklediği ve yağ tabakasını incelttiği için sağlıklı bir incelme yöntemdir.

Rollshape cihazı içerisinde, infrared ışın özelliği, kromaterapi, Kolojen ve Hava iyonizasyonu içermektedir.

Infrared ışın, ciltdeki  deri katmanlarında birikmiş olan yüksek toksinlerin atılmasını sağlarken, ısı ile birlikte eklem tutulmasını azaltır. Kaslarda oluşan spazmlarını rahatlatır, kan dolaşımını hızlandırılarak yumuşak doku zedelenmesine fayda sağlar. Ayrıca iltihaplı ödem ve ifrazatların çözümüne yardımcı olur.

Kromaterapi, renklerin organizmalar üzerindeki terapisi olarak nitelendirilir. Renklerin hormonlar üzerinde olumlu etkileri vardır; cilde pozitif iyonlar yükleyerek, vücut dengesi, direnci ve ruh sağlığı için çok yararlıdır.

Kolajen , yaşlanan, gevşeyen ve sarkan cilde seçilmiş dalgalarla en temel cilt altyapısı olan kolajenin yeniden inşa edilmesini, böylece kolajen liflerinin ciltte kümeleşmesini, kalınlaşmasını ve esnekliğini yeniden kazanmasını sağlar.

Hava iyonizasyon,  sağlıklı pozitif iyonlar salgılar, vücudun zindelik ve enerji kazanmasını sağlar. Modern yaşam ortamındaki elektronik cihazlar sebebi ile oluşan uyuşukluk, halsizlik ve yorgunluk etkilerini minimum seviyeye indirir.

Merkezimizde,  ağrı ve egzersiz danışmanlığı olarak görev yapmaktayız. Rollshape cihazı’nın merkezimizde bulunma amaçlarından bir diğeri de yaptığı etkiler ile ağrıda iyileşme sağlamasıdır. Bu nedenle incelme ve sıkılaşma sağlarken fizik terapi etkisi de göstermektedir.

Görseller